Известие

Collapse
No announcement yet.

Подобрения на Alfa 147 1.9JTD 16V - идеи?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    може също да махнеш единицата от 147 и да сложиш точка между 4 и 7 и ще стане 4.7 JTD. и ако намериш буквички да пише V8.
    JTD 105+

    Comment


    • #17
      Е кво е тва 4.7, тва нищо не е...
      Ще сложа 6.3 дори и AMG ще напиша ама с маркер че да е по автентично!

      За пореден път се убеждавам че в български форум освен да ти кажав колко си сакат, тъп, некадърен, и не можещ, друг отговор не може да получи човек.

      Благодаря все пак за мненията и коментарите бяха ми наистина много полезни .
      Винаги ме е дразнело като вида тема със хубав проект заебана по някаква подобна причина ама схващам вече защо го правят.
      Дано като ходите по сбирките на клуба не се държите така защото тъкмо мислех да ходя, ама май май не си заслужава...

      Comment


      • #18
        Ама ти си една с.............а пръчка която не знае какво иска.Искаш с 5 лева да правиш самолет
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
        sigpic

        Comment


        • #19
          Знам много добре какво искам и съм го написал.

          Коментара ти потвърждава какво написах по-рано...
          Все още не мога да разбера какво толкова сте се хванали за тия пари все едно вие ще ги давате хората карат коли на по 40 години и си ги гледат и поддържат що да е толкова трудно за разбиране, че аз имам желание да направя нещо по моята...
          Може да не съм приготвил 10к за "уникално" скъпия и сложен "тунинг" който искам да направя това не значи че не съм готов да дам повечко пари да стане като хората дори и да отнеме повече от седмица (за колкото явно си мислите че искам всичко да стане) не мога да разбера ще кажеш че някой ви плаща да ръсите глупости по форумите . Просто исках ако някой може да сподели някоя друга насока за нещата които съм питал защото винаги има по добър начин да се свърши работата (говоря за самото действие а не вложените части) ама как да е ай със здраве .

          Comment


          • #20
            Нали търсиш идеи?!!!
            Прилагаш само тези които сметнеш за добри!

            Ако питаш мен колата си заслужава, НО просто трябва по-сериозно отношение от твоя страна!

            Има такива коли направени от колеги от форума, но който и да питаш всеки ще ти каже едно и също!

            А това, че не ти харесват нашите мнения не означава, че сме кофти хора, просто те подготвяме за реалността, която ти се мъчиш да отречеш!

            Поразгледай кой, как и какво е правил и тогава си прецени какво точно искаш, до къде си склонен да стигнеш с тунинга и от къде точно да го започнеш!!!
            sigpic
            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
            147 JTDm 140-Малката манекенка
            GT- JTDm 150

            Comment


            • #21
              Мерси за супер идеята да променя надписа отзад на колата...

              Ако може погледни първия пост виж какво съм написал.
              Няколко примера:
              Как да почистя всмукателния колектор? - никой нищо не каза за това
              Какво мислите за премахването на масления сепаратор? - отново...
              Кой кулер ще е подходящ от изброените от мен коли или някоя друга с подобен? - ...
              За първия катализатор заслужава ли си да се заменя с тръба или с изкарване на карантиите пак става? - ...
              За изпусквателната система има ли смисъл от гърне или и с накрайк само пак става? - ....

              Във всичките изписани мнения и коментари не виждам някой да е намекнал даже за тези неща, търся просто съвет, нали уж за това е форума...
              Мисля че казах не гоня големи мощности.
              От всичко изписано единственото полезно ми беше че задни спирачни апарати от 156 SW/CW са по големи от на 147 и си пасват без преходни планки.

              Другите мнения бяха общо взето да не се занимавам, да и сложа брони и да я закарам да и направят ремап.

              От доста време следя форума и като цяло теми от този сорт и подробно описани не мога да открия сигурно аз бъркам нещо, единствената дет ми излиза с нещо близко е - http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=51439 тази тема вижда се колко е писано и че тази тема също на там отива, заяждания, обиди, и в крайна сметка пак нищо..
              А с реалността се сблъсквам всеки ден като се събудя до де не си легна пак..
              Мисля че се справям добре с нея и не живея в някаква заблуда или приказка.

              Comment


              • #22
                Колега, не се вързвай много.
                То тоя форум стана бетер жълт вестник.
                Всеки се плюе с някого.
                ВСмукателния колектор като го свалиш можеш да го изчистиш с почти всичко. Заслужава си тази манипулация, дори и аз смятам да я правя скоро.

                Според мен най-добре ако сменяш кулер си вземи афтърмаркет. Мисля точния размер беше 460/160/90 , мякой да ме поправи ако не е така.
                Моя съвет е или да избусиш катализатора или да сложиш резонансно там. Има няколко теми, намери ги. По-добре е за турбината.
                Ако сменяш генерацията с по-голяма, тогава си заслужава. Иначе не я пипай. Ако искаш звук пускай права тръба с едно преходно по-средата и само накрайник.

                П. П.: Колеги, аз не виждам човека да е писал, че ще прави силов тунинг! Кое ще му струва много пари ?
                Last edited by vgp_sas; d.m.y г., 01:09.
                Mercedes S320 W220
                Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

                Comment


                • #23
                  Колектора мисля с нафта ама като знам че може да е в резервоара свиди ми се
                  Но най-вероятно с нафта ще е.
                  За кулера пределно ясно ми е че ще е по добре но цените почват от 200лв а до колкото знам обема на кулер от 330d е със малко по голям от този на стоковия кулер което е оптимално за тази турбина че ако и дойде голям кулера съответно повече лаг.
                  За катализатора става въпрос за първия който е веднага след турбото не знам как ще стане за резонансно там, иначе втория е разкаран отдавна и си е заменен с тръба, само крайното гърне (ако може да се нарече такова..) си седи, за звука имам в предвид да е приятен и не силен, знам че при дизела няма да е оглушаващ дори и с права тръба, но все пак да не е дразнещ.
                  Last edited by agstyles; d.m.y г., 01:19.

                  Comment


                  • #24
                    Мииии потърси де!!!
                    Повечето като теб чакат нещо да им дадът на готово иииии КО дотам......
                    Скъпо ми е!!!
                    Кофти хооорааа!!!

                    Кво толкова има да му мислиш на колектора!
                    Сваляш, разглобяваш, почистваш!!!!

                    Но явно 2лв за препарат ти е скъпо?!!!

                    За къФффффф тунинг говорим тогава!!!

                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=84617

                    http://clubalfaromeo.com/forum/showp...1&postcount=21

                    Погледни двата кулера, и двата са с обем 2л.

                    И двата са от алуминий, НО единия е тенекийка, а другия с дебели и плътни ребра!!!

                    Та според теб кой ще е по-ефективен и заслужава ли си да такива инвестиции по монтажа му!

                    Примерни тръби като тези на снимката от неръждавйка, силионови снадки, скоби и заварки, кулер като на другата снимка излизат около 500лв. при положение че ти си ги правиш!!!

                    Тази инвестиция по кулера за стоковата турбина, според мен не се оправдава!


                    Като за начало може да си попълниш профила от кой град си!

                    Знае ли се, може и много близо до теб да има някой от който да почерпиш опит!!!
                    Attached Files
                    Last edited by haljscho; d.m.y г., 09:32.
                    sigpic
                    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                    147 JTDm 140-Малката манекенка
                    GT- JTDm 150

                    Comment


                    • #25
                      и да добавим само че може да си изпрати турбото да му се направи хибрид тогава може да изкара до 220 коня
                      alfa 164 t.s ex
                      tipo 2,0 16v turbo ex
                      opel astra amnesia ex
                      megane 2 ex
                      alfa 159 jtd ех
                      audi A6/S TQ 330+
                      audi a4 b5 1,8 TQ 500++
                      alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

                      Comment


                      • #26
                        Мога да му продам перфектно GT2256V на страхотна цена!
                        Mercedes S320 W220
                        Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

                        Comment


                        • #27
                          Е от 5 дена се ровя из форумите и не само този, но не мога да открия тея спирачки...
                          Всеки слага брембо ама аз 17"-ки само да ползвам не искам.

                          А тоя препарат за 2лв толкова какво му е името или да вляза в карфур/кауфланд/била или кварталния магазин и да питам за препарат за почистване на колектори...
                          Никога досега не съм чистил колектор за това питам.

                          Та както каза 500лв инвестиция за стокова турбина не е оправдана затова съм решил евтин кулер от 330-ка примерно пак обема му е някъде 2 литра.
                          И така от 250лв за кулер стават 60-ина ...
                          И със сигурност ще има разлика от стоковия може да не е голяма но ще има, и най-малкото вече ще са ми готови пътищата ако по нататък реша да правя нещо по-сериозно...

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от vgp_sas Покажи съобщение
                            Колега, не се вързвай много.
                            То тоя форум стана бетер жълт вестник ?
                            Що?
                            Да го видим кви дискове и накладки ще вземе?
                            Да го видим, като свали турбото, колектори, егр, катализатори.

                            За 300лв, не знам кой ще му прави къстъм ремап.
                            Да го видим, какво окачване ще сложи.
                            ex - 147 16v multijet

                            Comment


                            • #29
                              Поръчани са вече нови дискове + накладки за отпред
                              Оказа се че отпред фабрично съм си със 284 дискове та няма да се сменят апарати.
                              Поръчах Steinhoff дискове - Спир. диск преден вент. - 284x22 - SPORT
                              http://www.axm-auto.com/index2.php?b...at=2&subcat=69

                              Още се чудя какви накладки мисля си Textar или Ferodo.

                              За отзад чакам потвърждение дали апаратите от 156 ще си паснат направо без проблеми та да поръчам и за там нещата.

                              Окачването ще почака другата заплата, че не е кой знае колко голяма за да стига за всичко наведнъж..

                              А нещата ще се правят когато почивам понеже живея в Русе но нямам ни гараж ни инструменти тук и когато се прибера в Сливен ще мога да си я правя на спокойствие. Което като гледам се очаква да е към края на март..

                              Какъв е проблема с ремапа и кое му е толкова custom?
                              Според мен тези неща са си задължителни преди ремап.
                              Последно като гледах беше около 300лв в Русе във VRPerformance това че има някои неща променени усложнява ремапа ли? Не съм наясно с тази част та затова ще ходя в сервиз.

                              Comment


                              • #30
                                Защо не взе (примерно) ате спирачни дискове и с ате керамични накладки (примерно), а евтините steinhoff ? Не ти ли направи впечатление, че са доста по-евтини от алтернативите ?

                                Щото всичко опира до пари.
                                И защо не направи конверсията до по-големите дискове ?
                                Имаш два варианта - шенкели, апарати или с преходна планка и апарати.

                                Ей за т'ва ти написах в началото дали има няколко хилки заделени, щото както каза колегата по-горе, с трици маймуни не се ловят.
                                ex - 147 16v multijet

                                Comment

                                Working...
                                X